Megkezdték a 40 milliárd forintos tesztpálya földmunkáit. Az első ütem feladatait mutatták be az újságíróknak. Az itt elhangzottak szerint az önkormányzat 3 milliárd forintból építi ki a környezet infrastruktúráját.
A munkagépek több héten át a felső 40-50 centiméteres humuszréteget távolítják el. Míg az autóutaknál félméteres bazaltréteget terítenek le, itt közel duplájával számolnak.
Vigh László és dr. Háry András bemutatták azokat a terveket, ahol jól látható a 300 méter átmérőjű, dinamikus aszfaltpálya. A nagy simaságú felület – méretét és technológiáját tekintve - egyedülálló lesz Európában. Személyautó, busz, tehergépkocsi egyaránt használhatja majd tájékoztatott dr. Háry András, az Autóipari Próbapálya Zala Kft. ügyvezető igazgatója.
A mostani feladatokkal egyidőben elkezdik a fékfelület földmunkáit. A tervek szerint tavaszra kialakítják az úgynevezett Smart City zóna útszakaszait is. Eközben folyamatosan tárgyalnak a leendő beruházókkal, valamint a pályát bérlő cégekkel.
Szóljon hozzá...
Hét | Ked | Sze | Csü | Pén | Szo | Vas |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |