A nyertes pályaműveket bemutatú kiállítás december 13-áig várja a látogatókat. 2015, a játékok éve a <19 Szabadfogású Számítógép versenyen. A nyertesek között van például innovatív arcade game, addiktív logikai játék, animáció, a Super Mario lányos megfelelője, a Supermaria, szerepelnek olyan megoldások is, amelyek különböző problémákra játékos-oktató megoldást kínálnak, például a Feszültség-oldó egy társasjáték, ami a soros és párhuzamos kapcsolás törvényszerűségein alapszik, és segít megérteni azt, valamint egy interaktív program, a Mutasd!, ami a jelnyelvvel való kommunikációra tanít. Ezen kívül jól szerepeltek az animációk is, továbbá a nyertesek között szerepel még egy fejlesztés, a Szélcsend ventillátorvezérlő, ami a számítógép optimális hűtésére nyújt megoldást.

Idén a díjazottak között egy zalaegerszegi fiatal is helyet kapott, Sepsi Csombor Márton [13], aki „Krák” című animációját az idei legjobb 10 alkotás között mutatták be az Új Budapest Galériában. Az animáció forgatókönyve, Jókai Mór: Kőszívű ember fiai c. könyv 'Tavaszi napok' fejezetének kezdete alapján készült.
A zsűri értékelése az animációról:
„Öröm látni, amikor fiatal alkotók a hálózati közösségek által fejlesztett és dokumentált nyílt forráskódú vagy ingyenesen használható eszközöket kreatív módon használják. A „Krák” és a „Drivable Flying Drone” c. pályaművek alkotója tudatában van annak, hogy a hálózaton elérhető oktatóanyagok, a megosztott tudás elsajátításának legjobb módja a saját művek megtervezése és létrehozása, melynek kapcsán nem csupán eltanul, utánoz, hanem továbbfejleszt, továbbgondol minden mások által megosztott információt. Így lesz a tudás több mint ismeret, s így válik a tanuló többé, mint utánzóvá: igazi alkotóvá, újdonságot teremtő egyéniséggé.”
A nyertes alkotás itt megtekinthető:
http://videa.hu/videok/film-animacio/krak-2015-19-szabadfogasu-valW0cfC3Lk48LkX?start=0.938299